şimdi ben de 4gb üstü bir kayıt var. usb belleğe atamıyorum. disket dolu diyo. onu ntfs formatına çevirmem gerekiyomuş. yardım edin la :)
şimdi ben de 4gb üstü bir kayıt var. usb belleğe atamıyorum. disket dolu diyo. onu ntfs formatına çevirmem gerekiyomuş. yardım edin la :)
0
crystal defect
(
04.10.12)
usb belleği formatlamanız ve formatlarken ntfs'yi seçmeniz gerekiyor.
0
sağ tıkla biçimlendir de, format olarak ntfs yi seç. bu kadar.
0